dinsdag 19 januari 2016

Fata Morgana?

Gouwe ouwe
En Willem, staat jouw 'zelfbouwcamper' al in de steigers, op de tekentafel?
Het lijkt mij een prachtige klus, maar toch; 'het wiel' is lang geleden al uitgevonden en het aanpassen, naar je specifieke, persoonlijke wensen, van een kant-en-klare fabriekscamper lijkt me toch een stuk voordeliger, in geld, en (zeker) in tijd. Ik heb ook al eens rondgesnuffeld tussen een verzameling 2e-hands campers en vond toen dat je voor een redelijke prijs toch al een heel fraai, net exemplaar kan kopen. Ik heb overigens ook wel eens zelfbouwcampers gezien waarbij ik mij hoofdschuddend afvroeg; ,,Hoe verzin je het!? Het was het allemaal nét niet HELEMAAL maar meer nog HELEMAAL NIET! Een blind paard kon daar geen schade aanrichten. Jammer, jammer.
Maar wie weet Willem, wordt het voor jou ook nog eens: 'Huisje, boompje, beestje' (eh, ... (campertje)?'

Fan-tilator

Reactie van Willem : De ideeën zijn er. Maar of we zelf gaan bouwen? Ik denk van niet. We hebben daar geen ruimte voor en, zoals je zelf ook geconstateerd hebt, lijkt verbouwen ons een betere optie. Vooral gezien het aanbod. We zitten nu op de lijn van (Recreatie)huisje, (slag)boompje, (honden)beestje en idd campertje! :-)