maandag 23 januari 2017

Vaginale irritatie

ook als het door het ijs zakt?
Waar mensen zich tegenwoordig al niet druk over maken. Zoals over het aantal bezoekers tijdens de inhuldiging van Donald Trump. Net kleine kinderen : ik had meer vriendjes op mijn verjaardag dan jij." En dan al die protesten. Vooral van vrouwen. Velen hebben het over de toekomst van  hun dochtertjes. Maar ja, die moeten ze toch zelf opvoeden? Dat is toch niet aan Trump? Wat een zeursokken. Ik zag er zelfs een met een bord, waarop stond dat vrouwen dezelfde rechten als wapens zouden moeten krijgen. Dat domme mens wil dus overal geweer(d) worden en enkel dood en verderf zaaien. Maar ach, iedereen mag protesteren. Ook minder intelligente zeurkousen. Zoals veel vrouwelijke artiesten. Ze lopen half naakt uitdagend rond, acteren in allerlei seksueel getinte video's en vertonen obsceen gedrag louter voor geld, maar krijgen van quasi seksistische uitspraken spontaan vaginale irritaties met als bijwerking protesteren. Dat komt mij erg ongeloofwaardig over.
Ach, het is maar goed dat ze niet weten hoe er in militaire dienst of kleedkamers of vrijgezellenfeestjes over vrouwen gesproken werd /wordt. Alles zou direct afgeschaft worden. Maakt dat soort taalgebruik dan al die mannen tot vrouwenhaters? Wel nee, natuurlijk niet. Het is gewoon mannenpraat, meer niet. Discriminerend? Vrouwonvriendelijk? 't Is maar net hoe je als protesterende vrouw zelf in het leven staat. Ik ben ook mensen tegengekomen die datgene wat mij op dat moment overkwam vele malen erger vonden dan ikzelf.