woensdag 4 januari 2017

Aso's bij de Voedselbank

Ik ga er nu toch maar iets over schrijven. Al eerder kwam ik erachter, dat bepaalde klanten van een Voedselbank in mijn directe omgeving zich asociaal gedragen. Nu hoorde ik in het nieuws soortgelijke verhalen. Zo'n hulpbehoevende haalt een voedselpakket op en gooit de inhoud, die hem of haar niet aanstaat weg! De personen die ik ken, doen dat thuis. Nu hoorde ik dat bij een Voedselbank de 'dat-lust-dit-verwende-persoon/gezin-niet' aso's zelfs het lef hebben om die artikelen gewoon op straat te gooien! Wat een ondankbare egoïstische asociale mensen zijn dat. Ze gunnen het zelfs een ander niet. Ze beseffen helaas niet hoeveel tijd en energie meelevende mensen dagelijks in zo'n pakket steken.
Zoals ik al zei, ook hier in Dronten gebeurt het. Ook hier wonen ondankbare aso's, die enkel aan zichzelf denken. Halen, halen, halen. Ze zouden gestraft moeten worden met een kleiner pakket.