woensdag 3 april 2024

Aso's!

Een zijweg van de weg naar het bungalowpark leidt naar een wandelgebied door het bos. Daar worden geregeld honden uitgelaten. Bij de entree ligt vaak afval. Meestal wat bijeen op een hoopje. Af en toe stop ik even om de rommel met de grijper op te ruimen. Afgezien van de grijper heb ik ook vaak een lege vuilniszak in de auto.
Niet al het afval ligt bijeen. Dus maak ik de directe omgeving ook gelijk schoon. De zak gaat in de auto en verdwijnt bij het restafval. Vanmorgen meende ik weer rommel te zien. Toen ik een kijkje ging nemen, zag ik dat het bouwafval was. Het bestaat uit zand, tegels, wat hout en cement. Daar baal ik dan helemaal van. Wat een aso's! Dat spul kan ik niet op de gangbare manier opruimen. Daar heb ik emmers en een schep voor nodig en een paar stevige handschoenen. Dat gaat mij te ver. Misschien moet men daar eens een wildcamera ophangen. Of een hondenfluisteraar inhuren. 😂