zaterdag 27 april 2024

Geen vlagvertoon

Ik heb besloten niet meer de vlag in top te hijsen. Die tijd ligt achter mij. Ik hang hem enkel halfstok op 4 mei en anders hijs ik de crisisvlag. Dat is alles. Ik ga dus niet meer vlaggen voor een elitaire Oranje familie, die ons burgers als lijfeigenen beschouwt. Kijk, ik zal nooit zover gaan dat iemand of iedereen van de Oranjes zou moeten onderduiken. Nee, dat gaat mij te ver. Maar ze mogen van mij wel vertrekken met hun elitaire, belasting vretend gedrag. Ze gaan steeds meer de kant op van de middeleeuwen. Al is de hele Oranje poppenkast wel nog steeds op dat concept gebaseerd : zij hoog op de troon genietend van ons (belasting)geld en meehobbelen met de politiek. Boven de partijen staan is ook verledentijd, net als de (Hervormde) kerk. Ze aanbidden nu Klaus Schwab, de Duitse duivel die ons wil knechten.
Dus geen vlag meer voor de Oranjes. Ook niet voor de Bevrijdingsdag. Want van vrijheid is steeds minder sprake. Men doet er van alles aan om ons te knechten. Het is erg bergafwaarts gegaan met Nederland. Daar ga ik geen vlag meer voor hijsen. Wel de crisisvlag. Die mag elke dag gehesen worden.