maandag 15 april 2024

Check, check, check

Zoals ik me voorgenomen had, heb ik de klusjes in de loods gedaan. Omdat ik toch langs de Action reed, heb ik direct daar ook maar de 2 koplampen gekocht.  Als eerste heb ik in de loods wat metalen gescheiden. Daarna was het vervangen van de zwenkwieltjes van mijn werktafel aan de beurt. Daarvoor moest ik wel voor de montage aan beide korte zijden een balkje plaatsen. De bodemplaat is namelijk met een 4 cm hoge rand afgewerkt.  Zonder die balkjes zouden de wieltjes niet 360 graden kunnen draaien. Tussen de restanten hout vond ik een balkje van plm 4cm x7 cm. Wat een toeval. Dat heb ik als eerste op maat gezagd en onder de bodemplaat geschroefd. Daarna heb ik de wieltjes gemonteerd. Het geheel staat als een huis. Dat moet wel, want er komen oude cv ketels op te liggen.
Omdat de zaagmachines vanwege de balkjes al gebruiksklaar waren, heb ik de plinten in de lengte op maat gezaagd. De restanten ervan gaan ook terug naar het huisje, want er is altijd wel iets dat nog om een afwerking vraagt. Als afsluiting heb ik natuurlijk de loods weer even opgeruimd en aangeveegd. Tegen lunchtijd was ik weer thuis.