donderdag 25 april 2024

Dierengeluiden

Jammer dat ik geen dierentaal versta. Maar het kan zijn, dat ook dieren met een identificatieprobleem zitten. Stel een woke koe zegt tegen mij dat ze zich identificeert als een haas. Maar ik zie een koe en geen haas.  De koe wordt erg boos op mij, want ik moet een haas zien. Maar hoe hard het beest ook loeit(!), ik zie geen haas. Hier ligt het probleem bij de koe tussen haar hoorns. Als ik dat zou zeggen, zou er geheid een boe geroep klinken. Ik zal zeker geen koe als een haas er vandoor zien gaan. 😂
Om de boel maatschappelijk zuiver te kunnen houden, zou men veel meer DNA controles moeten uitvoeren en daarop beslissingen moeten nemen. Mannen zijn nu eenmaal fysiek en mentaal anders dan vrouwen. Een transgender die overstapt naar een vrouwensport is wat mij betreft een zielig frauduleus eh.... figuur. Een slappe zak.