zondag 12 maart 2017

Een ferme daad

Mijn duim gaat op de valreep voor dit kabinet omhoog. Men heeft een paar Turken het land uitgegooid. Hoera! Ik zie het al voor me : iemand met een grote bek mond staat voor mijn deur te schreeuwen omdat ie bij mij naar binnen wil. Mooi niet! Opzoutûh!
Hopelijk gaat het volgende kabinet de boel eens flink opschonen en de bewaking van onze grenzen c.q. de in- en vooral ook uitstroom van vreemdelingen eens goed onder controle brengen. Niet alleen in Lelystad, ook hier zie ik vreemdelingen die in te trekken bij 'vluchtelingen'. Logisch, want zo'n eengezinswoning is lekker ruim. Het gaat allemaal op een stiekeme manier. Maar net niet stiekem genoeg om niet op te vallen. De auto elders parkeren om vervolgens extra bedden, matrassen, koffers en tassen en nieuwe / vreemde gezichten te zien voorbijkomen. Ik schat dat het aantal immigranten met 40-50% hoger uitvalt door familie en kennissen die zogenaamd voor een bezoek of vakantie komen, maar niet teruggaan.