Beste heer van Oudshoorn,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons een mail te sturen.
Ik wil u mijn
excuses aanbieden voor hetgeen u is overkomen. Dit is niet de reclame die wij
willen ontvangen. Onze bussen zijn rijdende reclameborden en daar hoort
verantwoordt rijgedrag bij.
Onze monteur is al
aangesproken op zijn rijgedrag, ik heb hem uitgelegd die ik dergelijk gedrag
niet accepteer. De monteur heeft mij verzekerd dat negatief rijgedrag niet meer
zal voorkomen.
Ik wil u graag
persoonlijk behulpzaam zijn, mocht u in de toekomst op zoek gaan naar een
nieuwe keuken.
Met vriendelijke
groet,
Toch aardig, zou je denken. Maar gezien de manier waarop het kleven gebeurde niet in verhouding. Het kleven had veel weg van een doodsbedreiging en dan is een simpel excuus van iemand anders dan de dader wat karig. Niet dat ik op een nieuwe keuken zit te wachten, dat helemaal niet. Ik had verwacht dat de monteur zelf ook zijn excuses zou aanbieden.
Ik heb nu het gevoel alsof iemand een piano op mijn hoofd laat vallen en vervolgens een voorbijganger 'sorry, hoor!' roept. Maar misschien ben ik door het voorval te erg geschrokken van die onbesuisde actie.