vrijdag 12 februari 2016

Excuus van De Keukenman

Naar aanleiding van het bumperkleven heb ik een berichtje gestuurd naar het bedrijf. Ik kreeg daarop het volgende antwoord :

Beste heer van Oudshoorn,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons een mail te sturen.
Ik wil u mijn excuses aanbieden voor hetgeen u is overkomen. Dit is niet de reclame die wij willen ontvangen. Onze bussen zijn rijdende reclameborden en daar hoort verantwoordt rijgedrag bij.

Onze monteur is al aangesproken op zijn rijgedrag, ik heb hem uitgelegd die ik dergelijk gedrag niet accepteer. De monteur heeft mij verzekerd dat negatief rijgedrag niet meer zal voorkomen.

Ik wil u graag persoonlijk behulpzaam zijn, mocht u in de toekomst op zoek gaan naar een nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,


Toch aardig, zou je denken. Maar gezien de manier waarop het kleven gebeurde niet in verhouding. Het kleven had veel weg van een doodsbedreiging en dan is een simpel excuus van iemand anders dan de dader wat karig. Niet dat ik op een nieuwe keuken zit te wachten, dat helemaal niet. Ik had verwacht dat de monteur zelf ook zijn excuses zou aanbieden.
Ik heb nu het gevoel alsof iemand een piano op mijn hoofd laat vallen en vervolgens een voorbijganger 'sorry, hoor!' roept. Maar misschien ben ik door het voorval te erg geschrokken van die onbesuisde actie.