zaterdag 13 mei 2017

Dat was schrikken!

Normaal gesproken schrik ik niet snel ergens van. Maar vanmorgen was dat toch het geval. Ik was bezig met wat kleine aanpassingen in de camper achter het huisje. Fenna bevond zich in de tuin en oma Sonja was met Emma naar de winkel gegaan. Als die twee op pad zijn, gedraagt Fenna zich altijd erg onrustig.
Ik was bezig met de alsmaar korter wordende aantekenlijst met zaken, die in / aan de camper nog gedaan moesten worden. De lijst houd ik bij als we op pad zijn. Ik liep geregeld heen en weer tussen de schuur en de camper, terwijl Fenna in de tuin lag. Echter, toen ik weer het hek opende schoot Fenna de straat op! Ik schrok me een hoedje en dacht in een flits dat ze misschien naar het winkelcentrum zou rennen. Ze luisterde natuurlijk ook voor geen meter. Toen ik haar nakeek, zag ik opeens dat de twee dames eraan kwamen. Fenna, met haar scherp gehoor, had dat natuurlijk gehoord en greep haar kans toen ik het hek opende. Toen ze eenmaal het winkelende duo begroet had, kwam ze weer terug. Dus eigenlijk niets aan de hand, maar ik hield er wel weer een paar paniekaanvallen aan over. Tuttebol!