vrijdag 20 juni 2014

Wapens en drugs

Gisteren in de namiddag reed ik op de fiets door de Peel. Niet in Limburg, maar hier in Dronten. Er kwamen twee politieauto's aangestoven die voor een woning stopten. Er kwamen zes(!) agenten uit de auto's, zeg maar bijna het hele Flevolands korps. Ze liepen gehaast naar een woning rechts van mij. Ik mag dan leergierig zijn, nieuwsgierig ben ik niet. Dus fietste ik fluitend richting het centrum. Toen ik na ruim een uur weer langs die plek kwam, stonden de politieauto's nog steeds (in de weg) en waren de agenten in gesprek met een mevrouw.
Later hoorde ik dat in de betreffende woning vuurwapens en andere wapens en drugs zijn aangetroffen. Een persoon is aangehouden voor verhoor.
In het deel van de straat op de foto van Omroep Flevoland, zijn geen wapens of drugs gevonden.