dinsdag 24 juni 2014

Hans Alders in De Meerpaal

 
Beetje laat...
Dit keer vanavond een optreden van Hans Alders in De Meerpaal. En wat denk je? De toegang is geheel gratis! Laat ik hopen dat voor velen zijn optreden niet voor niets zal zijn. Zelf was ik wat later, omdat ik mijn bordje moest leegeten. Maar ik was niet de enige. Meneer Alders was ook laat. Hij arriveerde in een dikke Audi pas na half zeven! Foei! Alders liep razend snel langs de trekkers met protestborden, om vervolgens de ingang van De Meerpaal op te zoeken. Volgens mijn foto had Alders zich al in wazigheid gehuld.
Buiten stond ook nog een aantal personenauto's met protesten. Zelf ben ik niet naar binnen gegaan. Ik zoek de ellende liever niet op. Ik bedoel daarmee niet de uitbreiding van het vliegveld van Lelystad, maar het effect dat zo'n zaal gevuld met mensen op mijn gezondheid heeft.
Als het goed is heeft Alders wat antwoorden voor de aanwezige polderbewoners. Bevredigende antwoorden en geen politieke.