maandag 10 oktober 2016

Blijf van mijn lijf!

Het gaat mij te ver dat de overheid bij mijn leven al bepaalt wat er met mijn lijf mag gebeuren na mijn dood. Als aasgieren cirkelt Alexander Pechtholt c.s. boven onze hoofden, in afwachting van onze dood. Zodra ik omval storten de aasgieren zich op mij om mij te ontdoen van mijn organen. Die kunnen dan tegen een zeer hoge prijs / vergoeding bij anderen geïmplementeerd worden. Zelf zien mijn nabestaanden daar geen cent van. Voor andere betrokken partijen zijn het verdiensten, omzet enz.
Gelukkig kan ik me laten registreren om zodoende (hopelijk) de aasgieren van mijn lijf te houden. Het gaat mij om een principiële kwestie : het is mijn lichaam. Daar heeft de overheid al inbreuk op gemaakt door de ziekenfondswet te wijzigen. Er zijn nu al artsen, verzekeringsbedrijven en farmaceutische industrieën, die aan mijn lijf (lees : gezondheid) grof verdienen. Genoeg is genoeg.