donderdag 30 oktober 2014

Tim heeft z'n typediploma!

Hoera! Tim heeft het typediploma gehaald! Opa herinnert zich nog de typelessen op de Mulo. Ik kwam na Curacao in de derde klas terecht en op het lesrooster stond ook typelessen. Maar ja, op dat eiland deed men daar neit aan en dsu had ik wat dat betreft een achterstand. Ik hoefde dsu niet mee te doen en deed in dat uur wat huiswerk. Als ik zin had, want ook toen zat ik meestal te dromen.
Maar Tim heeft dus nu al, hij wordt binnenkort 9 jaar, zijn typevaardigheid met een diploma bewezen.
Onderstaand stukje heeft Tim getypt. Misschien volgen meer, want hij moet wel zijn vaardigheid bijhouden :



Omdat ik vorige week mijn type diploma heb gehaald met een 8 dikke 8 voor netheid en 124 aanslagen per minuut leek het me leuk om deze uitleg te maken.

Jasper en ik hebben een clubje, een clubje dat Ke O Kings heet. Dat is een reactie club voor verstop tikkertje. De tikker telt, iedereen rent weg je moet je verstoppen. Je moet verder dan de rode lijn staan. De tikker telt tot 30. Jasper en ik gaan een centimeter van de rode lijn af staan lekker gevaarlijk. We kijken naar de tikker


tot hij klaar is met tellen en zich om draait. Dan rennen Jasper en ik snel weg.

Einde van de uitleg