woensdag 28 oktober 2020

Rob Jetten is bang

Ik heb een tijd met Italianen samengewerkt. Het is mij opgevallen dat het Italiaans dat ik geleerd heb ook snel weggeroest is.
De zieke (corona) Rob Jetten was achteraf niet blij met de 'fruitmand' die hij van een paar boeren thuis bezorgd kreeg. Jetten treurt nu, dat die boeren en anderen nu weten waar hij woont. Jettens bezorgdheid impliceert dat hij blijkbaar met onfrisse zaken bezig is en daarom liever zijn domicilie geheim wilt houden voor iedereen. Als een soort onderduikadres. Zielig hoor om als nota bene  een volksvertegenwoordiger je zo op te stellen. Misschien is politiek bedrijven met open vizier een goed idee, meneer Jetten. Ik kan me  niet heugen dat ik mijn adres verborgen hield voor mijn collega's en/of opdrachtgevers en betrokken gebruikers.