woensdag 21 oktober 2020

'k Blijf thuis

Omdat Sonja naar de poli moest en die locatie vlakbij de loods is, besloot ik haar er naartoe te rijden. Maar op de eerste plaats omdat het regende. Ik wilde naar de loods, om de bak met het kleine materiaal van de gedemonteerde cv ketels te gaan halen. Thuis zou ik dan de inhoud verder uit elkaar halen om het naar soort afval te scheiden.
Het was vanmiddag zowaar zonnig hier. In eerste instantie was ik in het schuurtje bezig, maar ik heb de boel
toen vrij snel naar de overkapping overgebracht. Daar heb ik op mijn dooie gemak in gezelschap van Fenna mijn werkzaamheden voortgezet.
Tegen de tijd dat de teef uitgelaten moest worden was ik klaar. Wat een timing. Ik heb niet alles kunnen doen. Voor een paar onderdelen had ik een zeer kleine torx bit nodig en een grotere bankschroef. Die heb ik wel in de loods, maar niet hier. Dat laatste werkje doe ik dan maar weer in de loods. Ik zag daar trouwens vanmorgen weer een oude cv ketel liggen en een boiler. Meneer heeft het druk.