vrijdag 16 oktober 2020

Ik blijf glimlachen

 Het grote voorbeeld van de gasloze woning in Purmerend lijkt een stille dood te gaan sterven. Het project is stilgelegd vanwege de hoge kosten, onvoorziene problemen, complexiteit en slechte samenwerking met de betreffende woningbouwvereniging. Ik glimlach erom. Als Jan met de bekende Pet had ik al direct geschreven over de enorme kosten en de onderschatting van de omslag naar gasloos wonen.
Een ander bericht betreft de MH17. Rusland wil niet meer met ons land in gesprek over dit onderwerp. Nederland en Australië hebben Rusland voor het Europees Hof gedaagd. Nu wil Nederland desondanks in gesprek blijven met Rusland. Een beetje dom hoor. Poetin heeft weer gelijk. Zoals ik al eerder zei, horen ons landje en Oekraïne beide in de MH17 verdachtenbank te zitten. En misschien ook Rusland. Misschien. Rutte is quasi boos.
Steeds vaker worden politici geconfronteerd met dreigementen. Hoe zou dat nou komen? Ik blijf glimlachen.