donderdag 22 oktober 2020

Het zit snor

Vrijwillig heb ik een test gedaan, die bedoeld is om mijn gezondheid te meten. De test stelde vragen over mijn eetgewoonten of ik goed slaap of ik aan sport doe en meer vragen over zaken die van invloed kunnen zijn op mijn gezondheid. Wat mij opviel was dat in een aantal gevallen een aspect beïnvloed wordt door de coronamaatregelen. Zoals familiebezoek en contacten met anderen en bewegingsvrijheid. Ik heb daar zelf maar een opmerking overgemaakt.
Het resultaat van de test was, dat ik goed bezig ben. Ik kreeg ook wat adviezen naar aanleiding van mijn mindere contacten. Leuk en aardig, maar er is ook nog zoiets als corona. Dus had ik niets aan de adviezen. Voor de rest zit het wat mij betreft wel snor. Ik miste ook nog een vraag die aangeeft in hoeverre ik alleen dan wel met een partner leef. Dat kan namelijk ook verschil uitmaken. De een vindt het erg leuk met een partner, de ander... Ik ben dus die een.