zaterdag 17 oktober 2020

Corona-huisarrest

Vanwege de vele maatregelen begin ik me nu af te vragen wat erger is : Door Corona besmet worden of doodgaan van verveling? Ik niet altijd zin om met mijn laptopje een album in elkaar te zetten. Er staat namelijk een album in de steigers voor foto's en herinneringen. Het is wat doodswerk; een kwestie van kopiƫren en plakken van teksten. Met soms nog wat bijwerken erna. En dan foto's selecteren en erbij plaatsen. Ook dat klusje moet voor mij leuk blijven.
Mijn lijstje met klusjes die ik zou kunnen doen, is vrij kort. Gelukkig is er in de nabije toekomst weer veel te doen. Maar dat werk is afhankelijk van de oplevering van een nieuwe loods.
Ik heb gelukkig geen last van een drang om uit verveling dingen te kopen. Daar ben ik dan weer te nuchter voor. Voor kopen is trouwens ook geld nodig. Er ligt dus nog wat werk op mij te wachten, maar dat neemt nog geen dag in beslag.