Nadat ik ook de drie schroeven verwijderd had, bleek dat ik aan de achterzijde van het paneel ook nog een deksel moest verwijderen. Dat kon pas nadat ik de beide stekkers had verwijderd. Ik hoop maar dat de gegevens (km stand enz.) bewaard worden. Toen had ik het hele instrumentarium los. In de schuur heb ik het deksel verwijderd. Pas toen kon ik bij de lampjes komen. Het zijn er totaal 8, elk met een kousje er overheen. Het verwijderen was een kwestie van de zwarte fittingen/houdertjes een kwartslag draaien. Daarna kon ik de lampjes zelf uit de fitting trekken. De drie kapotte waren herkenbaar aan de donkere kleur van het glas. Ik heb ze allemaal vervangen, zoals gepland. Het is toch een aardig klusje en dan kan je qua verlichting beter helemaal opnieuw beginnen. Nadat ik de beide stekkers weer in hun plaats gestoken had, verscheen de juiste km-stand op het display. Ik heb gelijk de verlichting getest en alles doet het weer. Hierna kon ik het geheel met schroeven weer vastzetten
Wat denk je? Het geheel was slechts met 3 schroeven vastgezet. Ben ik plots een schroef kwijt! Ik had ze naast me op de stoel van de passagier gelegd. Ik zag bij toeval eentje half hangend bij de opening van de handrem. Die heb ik nog kunnen redden. Maar de ander was onvindbaar. Ik heb dankzij mijn schroevenverzameling een soortgelijke gevonden. Wat schroeven, boutjes en moeren betreft is het net als met dop- / steek of ringsleutel nr 10 : die dingen raken telkens weer zoek. 😀