dinsdag 28 juli 2020

Mezelf voor de gek houden?

Soms doe ik dat. Dan praat ik dingen voor mezelf goed. Maar dan wel goed onderbouwd. Geen kletskoek. Zoals iemand die beweerde dat ie gestopt was met roken. Hij rookt nu enkel e-sigaretten. Dan zeg ik : "Ik ben gestopt met fietsen. Ik rij nu een e-bike."
Iemand anders voor de gek houden bestaat voor mij niet. Ik houd dan enkel mezelf voor de gek.
Ten aanzien van het virus laat ik me ook niet voor de gek houden. Terwijl Rutte roept dat we mondkapjes moeten dragen, zegt een minister van Volksgezondheid, clown De Jonge, dat die kapjes zinloos zijn. Die CDA clown denkt overigens dat Nederland maar enkele tienduizenden inwoners heeft. Afgaande op het tekort aan testmateriaal. Wat een amateurisme. Het niveau komt overeen met dat van het RIVM. Helaas leert men ook niets van eerder gemaakte fouten.