donderdag 9 juli 2020

In weer en wind

Fenna stond zich aan mij te vergapen toen ik me voorbereidde op de wandeling vanmorgen. Als eerste trok ik regenkleding aan, want het goot buiten. Regenpak, laarzen (onder de broekspijpen) en een zuidwester voor op mijn hoofd. Fenna ging gewoon in haar bontjasje. Nee, ik vind het geen enkel punt om bij dergelijk weer buiten te zijn. Het geeft ook een gevoel een te zijn met de natuur. Fenna vindt het ook geen probleem.
Weer thuis volgde de strip zonder tease. Fenna werd met haar eigen handdoek afgedroogd en daarna volgde haar feestje : de föhn! Zodra ik met dat apparaat de huiskamer betreed, gaat ze los. Ze vindt dat apparaat zo heerlijk. Of zijn het mijn vingers die haar vacht losschudden? Hoe dan ook, ze gaat er echt goed voor staan en geniet volop van de lokale warme storm.