woensdag 4 april 2018

Weg met de spaghetti -2-

Na thuiskomst gisteren schoot mij opeens te binnen, dat ik twee draden (plus en min) over het hoofd gezien heb toen ik die spaghetti-bende bij de accu aan het opruimen was. Die beide draden hingen keurig opgerold aan de andere kant in het motorcompartiment. Ik werd er niet koud of warm van, hoor. Ik heb mijn vergeetachtigheid / minder goed geheugen inmiddels geaccepteerd. Komt bij dat ik tijd zat heb, dus de boel gaat gewoon weer uit elkaar. Haha!
De tijd dat ik me over dat soort zaken druk maakte ligt ver achter me. In situaties als deze bedenk ik vaak gelijk of ik soms ook nog andere zaken moet doen als de boel weer openligt. Van de nood een deugd maken dus. De beide draden zijn van de extra 12 volt contactdoos die ik een week of wat geleden gemonteerd heb. De bedrading had ik nog zo netjes weggewerkt onder de motorkap. Zo netjes zelfs, dat ik hem vergeten ben.