maandag 9 april 2018

Wat een weertje!

dat lichtblauwe ding is niet mijn onderbroek....
Eerlijk gezegd hield ik het niet vol onder de overkapping, wat was het gisteren warm! Ik had de luikjes open gezet, om de temperatuur wat te laten zakken. Ik dacht met mijn keelontsteking lekker daar te kunnen gaan zitten luieren, maar daar was het voor mij te warm voor. Voor Fenna trouwens ook, want bij haar hing al rap de tong uit de bek. Dat ik me niet goed voel bleek wel uit het feit, dat ik halverwege de dag een vest aantrok. Ik had het koud!
Vanwege mijn keelaandoening heb ik weinig zin om iets te doen. Vooral dat vind ik wat vervelend. Maar ja, aan alles komt een eind. Dus ook aan mijn keelontsteking, al hoest ik bijna de longen uit mijn lijf. Hopelijk ben ik beter voordat we op reis gaan. Ik heb nog zo'n anderhalve maand de tijd.
De was hangt vandaag ook weer buiten. De laatste keer is lang geleden. Zo'n gevulde droogmolen geeft een vertrouwd, prettig gevoel. Maar ja, één droogmolen maakt nog geen zomer.