Mensen van de reclames zijn net als politici : ze houden je voor wat je niet krijgt. Van Dreft krijg je dus geen ouders die creatieve kinderen leuk vinden. Klanten die Unox soep uit blik of pak kopen zijn alles behalve zorgzaam. Ze zetten hun kinderen in doorweekte kleding aan tafel. Tja, zorgen voor is erg veranderd : soep om je kinderen te warmen en zo hun kleren te drogen. Het scheelt menige mamma en pappa veel werk en het bespaart op energiekosten. Over Unox-mutsen gesproken : ze zijn gek op schaatsen. In die en andere sporten heeft men nog niet de nieuwe doping ontdekt : ontbijtkoek!
Volgens de mensen van Nivea hoeven we ons geen zorgen meer te maken over gebrek aan nachtrust. En dus ook niet meer over al die ouderen die verslaafd zijn aan slaappillen. Gewoon dat goedje op je toet smeren en iedereen kan zien dat je prima geslapen hebt, terwijl je zelf het gevoel hebt in dromenland te verkeren. Voor de mannen : van Nivea ga je veel beter hout zagen. Is er ook een versie om hout te hakken en te versjouwen? Bij Nivea weten ze precies hoe ze over Niet Invullen Voor Een Ander denken. Volgens ene Anouk maakt Olaz een vrouw jong. Jammer dat ze haar knieën vergeten is.
Van Haribo snoepgoed worden ouders seniel. Er zijn kinderen die dat begrijpen en ze daarom in huis uitstrooien.
Er zijn ook bekende Nederlanders die mij aan loterijen willen verbinden. Bekend betekent per definitie steeds vaker niet slim. De overheid maakt ook reclame. Ze is tegen gokken, tenzij men dat in haar casino's en/of via de Staats(k)loterij doet. Volgens de overheid is roken slecht voor onze gezondheid. Blowen is een heel ander verhaal. Dat is veel gezonder. Doen! Het wachten is op een gedoogbeleid voor misdaden. O, is dat er al?