maandag 13 februari 2017

Jacht op pedofielen

Gisteravond zag ik hoe Alberto Stegeman jacht maakte op een pedofiel. Dergelijke uitzendingen zie ik liever niet, vanwege de voor mij vaak schokkende uitspraken van pedo's. Nu ook weer dat soort uitspraken van een vrachtwagenchauffeur, wiens vrouw nota bene kinderen thuis opvangt. Meneer zelf paste twee dagen in de week ook op die kinderen. De pedo opgepakt en al zijn apparatuur werd in beslag genomen. Het was wel een raar gezicht, dat meneer na zijn arrestatie druk met zijn telefoon bezig was in bijzijn van politieagenten.
In Amerika was men ook op jacht naar pedo's. Maar dat nieuws (Pizzagate) bleek nep te zijn. In dat land worden pedo's trouwens heel zwaar gestraft. Zeg maar : Levenslang getekend.
Ik las overigens dat iemand die zijn huis wilde verkopen, niet mag verzwijgen dat zijn buurman een erkend(?) pedofiel is. Hoe het met andere criminele buren zit, weet ik niet.