donderdag 2 februari 2017

Lentekriebels

Wat een temperatuur zeg! Ik kreeg zowaar voorjaarskriebels in mijn buik. Maar ja, ik moet eigenlijk niet alles eten wat ik tegenkom. Ik kwam trouwens ook erg veel grote wolken dansende muggen tegen, toen Fenna mij uitliet. Al wandelend met mijn hoofd in de muggenwolken, kreeg ik heel andere kriebels. Niet te pruimen.
Vanmorgen heb ik eerst in de loods wat opgeruimd. 's Middags ben ik aan de slag gegaan in de kampeerbus. Ik heb eerst wat lichte opruimwerkzaamheden verricht en daarna samen met Sonja plaats van de tv-steun vastgesteld. Daarna ben ik aan het werk gegaan om die steun op die plek te monteren. Hij is dusdanig opgehangen, dat we zowel uit onze stoelen als vanaf het bed naar de dvd's kunnen kijken. De steun kan helemaal weggedraaid worden, zodat ie niet in de weg zit. Als het zover is, is het straks een kwestie van het toestelletje van zolder halen en in de steun schuiven : klaar! Er zit vlakbij ook een wandcontactdoos. Ik ben blij dat die klus geklaard is, want ik was nogal aan het dubben over de plek. Gelukkig was er een slim vrouwtje in de buurt.