donderdag 16 februari 2017

Fotoalbums maken

Afgelopen periode heb ik weer een paar fotoalbums gemaakt. Al die foto's liggen anders toch maar ergens zonder verhaal digitaal te zijn. Ik heb eerst de vakanties van 2013 tot en met 2016 gedaan. Met dat album ben ik niet echt tevreden. Ik maakte tot dan albums met het programma van de Hema. Maar dat bedrijf heeft nu een ander programma, waar ik niet zo thuis in ben. Vandaar het tegenvallende resultaat.
Ik besloot toen eens een kijkje te gaan nemen bij andere leveranciers en kwam bij Albelli terecht. Toen zag ik dat het dezelfde toepassing is als die de Hema voorheen gebruikte. Dus ben ik met Albelli in zee gegaan. Als tweede album heb ik het verhaal rond de aanschaf en verbouwing van de camper vastgelegd voor het nageslacht inclusief de trip door Duitsland. Een ander album verhaalt over de overige korte uitstapjes. Ik wacht rustig af totdat zo'n albumboer mij kortingen begint te mailen. Het album van de trips ligt dan al helemaal klaar voor verzending. Een nieuwe met de kleinkinderen ben ik aan het opbouwen. Maar dat wordt pas in juni of juli afgerond. Ik overweeg ook het stamboomverhaal in zo'n album vast te leggen.