maandag 9 november 2020

Suf gebombardeerd

Zoals je weet volg ik al een lange tijd niet de uitzendingen over Corona. Niet alleen vanwege het zwalkend beleid, maar ook omdat ik toch het gevoel heb dat er politiek misbruik gemaakt wordt van het virus. Men wil naar een soort dictatuur sturen. Waarschijnlijk een opwarmer voor de volledige overstap van bestuur naar de EU. Hoe kan het anders dat een Eerste Kamer zichzelf uitschakelt vanwege een noodwet? Volgens mij druist die wet tegen onze grondwet in.
De media doen volop mee. De berichtgeving komt mij over als indoctrinatie. We worden suf gebombardeerd met corona-nieuws. Nog even en ik moet op straat van Handhaving de coronaregels opsommen. Als ik daar neit in slaag kom ik in een heropvoedingskamp terecht. Een soort Rode Boekje dictatuur. Vanwege dit gedoe ben ik me steeds meer gaan werpen op andere coronaberichten. Visies van andere deskundigen dan die van het RIVM. Het gevolg is dat ik een veel genuanceerder beeld heb dan de slaafse volgers. Dat neemt niet weg, dat ik zelf besmetting probeer te voorkomen. Ik zeg het maar, want wie kritisch is wordt tegenwoordig als een ontkenner / vijand beschouwd. Zelfs als er volop gelogen wordt, moet je het maar als waarheid aannemen. Al is het via een woordspelletje.