zondag 8 november 2020

Biden wint

 De Democraten lijken de verkiezingen gewonnen te hebben. Ik schrijf lijken, want het is eerder voorgekomen dat een uitslag alsnog herzien werd. Niettemin : gefeliciteerd. Ik denk dat wanneer Trump gedurende de afgelopen 4 jaar op een wat andere manier gecommuniceerd had, hij meer kans gemaakt zou hebben.
Biden riep na zijn overwinning direct op tot eenheid. Jammer dat hij en/of de Democraten dat niet eerder geroepen hebben. Dan was de verdeeldheid niet zo uit de hand gelopen. Tijdens een aantal toespraken van Biden viel mij op, dat ie af en toe de weg kwijt is. Net als ik dus. 😀Misschien gaat mevrouw Harris hem wat op het spoor houden. Ik hoop dat de oorlogsmachine niet weer op gang gebracht gaat worden. De EU zal erg blij zijn met de winst van de Democraten. Ik ben niet zo blij met de EU.  Op naar een nieuwe(?) Amerikaanse periode van 4 jaar.