vrijdag 13 november 2020

Promotie coronavaccin

Men doet er van alles aan om ervoor te zorgen, dat iedereen straks gevaccineerd wordt met het nieuwe vaccin. Veel mensen zien de vaccinatie niet zitten. Vooral omdat de entstof in een recordtijd gefabriceerd is : tada, klaar! Waar normaal een doorlooptijd van 5 tot 10 jaar voor staat is nu in een half jaar gedaan. Dus plaatsen mensen met enig denkvermogen grote vraagtekens achter het vaccin. Vanmorgen hoorde ik een betrokken deskundige zeggen, dat hij zelfs zijn eigen kinderen zou kunnen laten vaccineren. Of ie het werkelijk zal doen, laat hij dus in het midden. Zoiets zegt mij ook veel. Je begrijpt dat ik me niet laat vaccineren. Vanwege mijn gezond denkvermogen. Er gaan stemmen op om vaccinatie te verplichten. De mensen die zo'n mening erop nahouden moeten eerst maar de universele verklaring van de Rechten van de Mens doornemen. Met name Artikel 3. De universele verklaring wordt maar al te vaak en erg gemakkelijk met voeten getreden. Dat laatste geldt trouwens ook voor onze Grondwet. Helaas. Een voorbeeld daarvan is de uitschakeling van de Eerste Kamer door.... zichzelf. De controle op de Tweede Kamer is daarmee van de baan. Hoezo democratie?