dinsdag 16 juni 2020

Naar tevredenheid

Zo, het plantenrekje zit ook tegen de muur van het schuurtje van een bewoonster. Tijd voor mezelf. Na reparatie van mijn oude boormachine, heb ik hem al diverse keren gebruikt. Hij werkt naar tevredenheid, ondanks dat ie enkel rechtsom draait. De schakelaar voor boren of kloppen schiet geregeld in de klop-stand. Eerder had ik er een stukje tape overheen geplakt, maar met het warme weer in combinatie met het gebruik (de boor wordt ook warm) laat de tape vrij snel los.
Ik heb maar gekozen voor een redneck-oplossing : een schroefje in de behuizing gedraaid! Haha! Kijk, dat is dan weer een voordeel van zo'n oude boormachine; gewoon erin boren en schroeven. De klop-stand gebruik ik niet meer sinds ik een heuse hamerboormachine heb gekocht. Mocht je meer belangstelling hebben in redneck-oplossingen :