dinsdag 14 april 2020

Zendmasten in brand

Net iedereen blijft thuis. Er zijn lieden die het gemunt hebben op zendmasten van het mobiele telefoonverkeer. Ze worden her en der in het land in brand gestoken. Onlangs hier in Flevoland. Men vermoedt dat de brandstichtingen te maken hebben met het 5G activisten. Niet alleen vanwege het stralingsgevaar, maar ook omdat beweerd wordt dat de
zendmasten het coronavirus zouden verspreiden. Ik pauzeer even, haal heel diep adem en slaak een zucht. Mij lukt het niet om dergelijke kronkels in mijn hoofd te krijgen. Maar er zijn lieden... Dus als ik bij zo'n mast ga staan niezen, dan...
Over 5G is veel te doen wat het stralingsgevaar betreft. Is ie er wel of niet? Ik weet wel, dat 5G een veel hogere concentratie van masten vereist. Daar staat tegenover, dat ik van geen testen weet, waar dit echt is nagebootst. Het gaat telkens over één 5G mast. Maar wellicht heb ik wat gemist. Ik wordt al wantrouwig als in andere landen heel andere conclusies getrokken worden. Ik bedoel, de overheid heeft er een groot belang bij dat de machtigingen verkocht worden tegen een goede prijs. En de overheid is en blijft voor mij een onbetrouwbare instantie.