zondag 12 april 2020

Pasen


Gistermiddag heb ik nog even gevist. De vrouw des huizes was even boodschappen gaan doen en ik begon me bijna te vervelen. Bijna dus. Nee, ik heb niets gevangen. Goudvissen krijgen elke dag voer hè. Op de avond van stille zaterdag hebben we onder de overkapping gezellig met een grillplaat op de tafel gegeten. Eenvoudig en toch erg gezellig. De Eerste Paasdag hebben we een brunch gedaan. Voor mij is dat wennen, want tegen een uur of tien begon ik sterke trek te krijgen. Dus heb ik wat plakjes van het Paasbrood gesneden en die met een lik boter onder mijn neus weggewerkt.
Een uur later begonnen we aan de brunch. Uiteraard met gekookte eieren. Niet gekleurd en ook niet verstopt. Allemaal vergeten. Haha! Lekker met croissants met jam en smeerkaas, het paasbrood en jus d'orange. Het is weer eens wat anders.
Vanavond hebben we weer gewoon gedaan en wat restjes opgemaakt. Morgen weer een dag.