donderdag 23 april 2020

Een tintje bruiner

Om een tintje bruiner te worden moet Sonja zo'n 4 weken in de zon. Ik heb voor het zelfde resultaat maar 4 kwartier nodig. Dus zit deze Indo niet in de zon. Ik word al bruiner wanneer ik aan de zon denk. Bij wijze van spreken dan. Het mag dan lock down zijn, we hebben wel mooi weer. Wat een lange vakantie voor al die scholieren. Boffers. Toen ik nog werkte braken ook ziektes uit; sars, aids, ebola, vogelpest, veteranenziekte, varkensgriep enz. Maar wij moesten gewoon doorwerken. Wij babyboomers zijn immers bikkels. Haha! Omdat we zoveel meegemaakt hebben, zijn we er nog steeds. Komt bij dat ik aan het begin van mijn militaire dienstplicht tegen van alles en iedereen ben ingeënt. Nou ja, bijna alles en bijna iedereen. Als ik dit nummer hoor, zit ik trouwens weer in de trein naar Zuidlaren. Lodi, Zuidlaren.