donderdag 16 april 2020

Eigenheimer vlekken?

De laatste tijd krijg ik steeds meer vlekjes op mijn armen. Bruine vlekjes. Donkerbruin moet ik zeggen, wan tik ben van mezelf al bruin. Ik heb maar even een telefonisch consult gedaan. De assistente zei dat het wellicht eigenheimer vlekken zijn! Ik heb direct opgehangen. Dus toch! Het is namelijk zo, dat ik al meer dan een week geen rijst gegeten heb. Daar krijg ik blijkbaar aardappeluitslag van. Bestaat niet? Oké, onzin. Maar neemt niet weg, dat ik te lang rijstloos ben geweest. Dat voelt zo raar aan. Zo Nederlands denk ik. Zouden echte Nederlanders dat rare gevoel ook hebben als ze te lang aan de aardappelen zitten? Eten ze daarom vaak pizza's?
Vandaag wordt het dan eindelijk weer eens rijst. Geen Indisch gedoe hoor. Gewoon zo'n Thaise (beweren ze) kip Siam maaltijd met rijst. Vanwege het vakantiegevoel. Zodra er iets Aziatisch voor staat, dan betekent het dat ze er wat rode peper in verwerkt hebben of taugé. Mij smaakt het verder prima hoor. Wat dat betreft ben ik een vuilnisbak.