woensdag 6 april 2016

NEE gestemd

Zoals gezegd heb ik vandaag tegen het aso-verdrag met het corrupte, onbetrouwbare Oekraïne gestemd. Misschien iets te vroeg, want later vernam ik van Rutte dat het over homo's (natuurlijk!) en de democratie in dat land gaat. Ik schrok, want ik dacht "Ben ik opeens aan het dementeren? Het ging toch over handel?"
Vanmorgen zei mevrouw Hennis van Defensie, dat het o.a. om militaire samenwerking ging. Dat lijkt me helemaal niet juist, want Oekraïne levert wapentuig aan terreurorganisaties waaronder IS. En ons land bombardeert de IS. Zo speelden wij vroeger cowboy en indiaantje. Wij, mijn broertje en ik, gaven de cowboys onze zelf gemaakte pistooltjes, zodat ze op ons konden schieten. We gingen dan stiekem naar huis en keken vanuit de slaapkamer zo in de brandgang achter ons huis. Daar zagen we dan de cowboys sluipen. Haha! Maar ach, we waren toen nog kinderen.
Ik weet niet wat de uitslag word. Hoe dan ook, ik heb mijn stem laten horen. En anders op naar de volgende ronde.