De gekregen boormachine stopt wanneer ik de drukschakelaar helemaal indruk. De eerste driekwart gaat het goed, maar daarna stopt ie. Omdat je een gekregen boormachine niet in de bek mag kijken, heb ik de behuizing maar losgeschroefd. Met de Gamma schroefmachine. Haha! Net alsof je een Volvo met pech door een 2CV laat trekken. Altijd spannend om zo'n apparaat open te maken. Voordat je het weet vliegen er allerlei onderdelen door de kamer. Tot grote vreugde van Tom de kater. Maar met beleid lukte het de boor te openen zonder een regen van onderdelen. Het binnenwerk zag er goed uit. Weliswaar met wat houtstof, maar geen verbrande delen of sporen daarvan.
Na wat schoonmaakwerk heb ik de bedrading gecontroleerd. Die was in orde. De drukschakelaar zelf is een gegoten geheel met contactpunten voor de bedrading. Ik heb maar wat siliconen spray op de kunststof schakelaar gespoten en dat ding weer dichtgemaakt.