woensdag 21 september 2022

Meer en minder

Ook de kroketten zijn de sigaar. Sommige hebben een veel dikkere huid van paneermeel en dus minder ragout. Tijdens Prinsjes dag waren er ook protesten. Niet alleen van boeren. Ook van de burgers. Er werden schelwoorden geroepen, middelvingers opgestoken en met omgekeerde vlaggen gezwaaid. Zelfs de koning kreeg er van langs. Het is allemaal anders geworden sinds Rutte aan de macht is. Al eerder zag ik de negatieve veranderingen in het bedrijfsleven. De nieuwkomers met een uitgeholde opleiding zagen enkel kans successen te behalen door te liegen en te bedriegen. Nu zijn die twee zaken al een tijdje de opmaat voor de politiek. Want deskundigheid ontbreekt. Ik hoorde per ongeluk vanmorgen een D66 kamerlid spreken. Wat een onkunde! Rusland hater Paternotte deed uitspraken alsof de rest van Nederland nog dommer is dan hij.
Er worden weer allerlei worsten voor onze neuzen gehangen. Eerst zien, dan geloven. Mij hebben ze er niet mee. Ik weet tot nu toe er altijd weer wat van te maken. Ik blijf optimistisch voor mezelf.