woensdag 28 september 2022

Het gaat gewoon verder

Maar dan wel weer zonder mij. Men zal binnenkort het coronabeleid wel weer gaan opkrikken. Dan wordt de Chinese of Noord-Koreaanse vlag weer gehesen. Men wil ons weer aan allerlei controles gaan onderwerpen. Uitsluiten, discrimineren en bewijzen dat ik gezond ben. En dat laatste ben ik alleen als ik gevaccineerd ben tegen het coronavirus. Jammer dan, ik doe daar niet aan mee. Andere vormen van ziekten zijn van geen belang. Dus griep, hepatitis, rabiës, hpv (kan ik niet krijgen), hiv, ebola en knokkelkoorts vormen geen enkel gevaar. Het neomarxisme heet hier Marksisme en rukt op, we gaan onderdrukt worden en onze vrijheden worden beperkt. Het wachten is op een revolutie, een staatgreep. Nederland is naar de knoppen. Klaus Schwab, Rutte en Kaag lachen zich suf en ons uit.