dinsdag 20 september 2022

Er is nog wat te doen

Toen ik het keukenblokje aanpakte, zag ik dat achterin twee loze elektradraden lagen. Die wil ik nog tot in de verdeelkast verwijderen. Daarvoor moet ik wel onder de caravan zijn. Dat wordt dus tijgeren, maar dan op mijn rug. Ik ben benieuwd of me dat gaat lukken. Zal ik dan toch maar voor de zekerheid een mobieltje onder de caravan meenemen? 😅
Vanwege de gewichtskwestie ga ik de vier steunpoten verwijderen. Die stalen dingen wegen elk 3,5 kg; dus 15 kg in totaal. In plaats daarvan ga ik losse steunen gebruiken. Die wegen per stuk net geen 1 kg; nog geen 5 kg dus. En ze gaan in de auto mee. Ze zijn van kunststof en stapelbaar. Ik neem dan wel 4 ronde (staat leuker dan vierkante) plankjes mee, voor onder die losse poten. Al met al heb ik het volst vertrouwen in de gewichtskwestie. Ik verwacht dat het erg zal meevallen. We gaan gewoon weer basic kamperen. That's all.