donderdag 13 juni 2019

Geld terug

draadje naar boven
Vanmorgen ben ik als eerste weer naar de garage gegaan. Voor de zekerheid heb ik als bewijsstuk een afdruk gemaakt van het e-mail bericht, waarin de apk kosten ad. € 29,95 vermeld staan als ook het kenteken en omschrijving van de bus.
Achter de balie trof ik de receptionist (zittend hoor). Met hem nam ik de afspraken die we gemaakt hebben nog eens door. Ik begon met het tonen van de afdruk van de gemaakte afspraak. Daarna ging het over het telefonisch contact en het niet melden van het uitschakelen van de knop om de hoogte van de koplampen af te stellen. Het werd gelukkig geen discussie. Hij beweerde eerst dat men dat vorig jaar tijdens de keuring ook gedaan had. Maar ja, toen is de bus niet daar geweest voor de apk. De receptionist gaf ruiterlijk toe, dat er fouten gemaakt waren. Ik kreeg € 60 terug. Hij wilde de afdruk van de afspraak graag behouden, zodat de website aangepast kon worden. Ik had namelijk het geluk dat men vergeten was dat de apk voor campers €30 duurder was, zoals op de factuur vermeld is. De andere € 30 werd ook geschrapt vanwege het niet melden van het verwijderen van de knop om de hoogte van de koplampen te regelen.