maandag 12 december 2016

Hoera, ik ben jarig!

Zaterdag heb ik een al een mooi cadeau voor mezelf gekocht : een bromfiets! Gisteren hebben we al een beetje mijn verjaardag gevierd. Toen kwam de familie op bezoek. Het was erg gezellig. Ik ben overladen met cadeaus chocolade! Hoe komt men op dat idee?? 👀.  Iedereen mag het weten : ik ben 68 jaar geworden. Dat gedoe rond ouder worden en leeftijd, daar zit ik niet mee. Gezondheid en geluk staan voorop. Natuurlijk ook de leuke dingen die in het verschiet liggen. Ik geef toe, soms vind ik het jammer dat ik geen gerimpeld hoofd heb. Dus moet ik soms mijn id card tonen om te bewijzen dat ik als 50+ 'er of 65+ 'er recht heb op korting. Ik had al die jaren op de motor misschien mijn vizier vaker dicht moeten houden, zodat mij huid de gelegenheid zou krijgen om wat rimpelig te worden in plaats van gladgestreken door de rijwind. Haha! Het wordt een speciale dag, want 's middags ga ik naar de tandarts! Leuk hè? De assistente vroeg mij nog, toen ik die afspraak maakte, of dat wel een goed idee was. Ik vond en vind het juist een prima idee. Lekker languit in een stoel liggen met de mond wijd open van...eh....verbazing?