zondag 27 november 2016

Foute liefde

Gisteren heb ik de hoedjes voor de potkrik even getest. Beide, de u-vorm en het bakje,  zijn goedgekeurd; ze voldoen aan de eisen. Ik heb gisteren ook de beide schuiven voor de bagageruimte annex zitbanken bekleed. Ik heb gewoon twee vloertegels gekocht, op maar gesneden en op de plaatjes geplakt. De beide ruimtes zijn veel toegankelijker geworden. Ik heb gelijk maar de gereedschapskist annex opstap annex zitplek voor Fenna van een rubberen mat voorzien. Al het materiaal, met uitzondering van de lijm,  heb ik bij meneer Leen Bakker gekocht. De mat heb ik ook op het deksel van de kist geplakt.
Vanmiddag zijn we even het dorp ingegaan. Het is koopzondag en er was een kleine kofferbakmarkt. De markt kende veel speelgoed in de aanbieding. Het eerste kraampje dat ik zag stond recht tegenover een snackbar. Het kraampje werd gehele gevuld door een toch wel heel erg gezet persoon. "Daar zal ik maar niet iets kopen", dacht ik spontaan. De eigenaar zal met het verdiende geld vast en zeker richting de snackbar gaan. Misschien weer een vooroordeel, meneer kan ook een bepaalde ziekte onder de leden hebben, maar toch. Sonja stond even stil bij een kraampje met allerlei bordjes met teksten. O.a. over hoe groot de liefde van een hond is. Leuke teksten, dat wel. Wat nou zo jammer is, is dat in die teksten taal- , spelling- en typefouten stonden.
blauw is anders dan grijs
Ach ja, die hond doet z'n best wel. Maar die baasjes niet altijd.