donderdag 15 juni 2023

Lekker logisch

Naar mijn idee kreeg ik plots betalingsproblemen. Hoewel, ik betaal alles en iedereen tijdig. Maar ik kon dus niet meer bij mijn bankrekening komen. Tijdens het inloggen kreeg ik telkens een bericht, dat er wat problemen waren. Ik moest het later maar nogmaals proberen. Aldus de 'foutmelding'.
Vanochtend bleek het euvel heel anders te zijn. Ik heb een nieuwe bankpas en dus een ander pasnummer. Ik heb gewoontegetrouw het oude pasnummer ingetoetst. Met gevolg een foutmelding die nergens op sloeg. Grrr! Wat een k*tsysteem! Als ik een verkeerd bankrekeningnummer intoets, dan geeft ie dat keurig aan. Maar bij een verkeerd pasnummer (3 cijfers), geeft het systeem een algemene foutmelding die doet veronderstellen, dat er op de site van de bank niet iets goed zou zijn. Lekker logisch dus.