Zoals gezegd ben ik bezig wat verbeteringen aan te brengen aan de Hanway Raw 50. Ik heb inmiddels een beugelslothouder gemonteerd en een paar roestige bouten en moeren vervangen. De brom staat weliswaar onder een hoes, maar het is en blijft buiten. 's Middags heb ik de buddy verwijderd. Er staken wat draden van het elektrisch systeem onder de zitbank vandaan. Daar heb ik een hekel aan. Nadat ik de buddy had verwijderd, een kwestie van twee boutjes lossen en de seat aan de tankzijde oplichten, zag ik dat de bedrading nogal slordig was weg- en afgewerkt. Het leek alsof de Koreanen op krimpkousen bezuinigd hebben. Gelukkig heb ik een rol zwarte tape tot mijn beschikking en mooie zwarte kabelbinders. Diverse draden liepen langs hoekige metalen delen, zoals de rand van de brandstoftank . Daar zouden ze gemakkelijk door het schuren onder het rijden kortsluiting kunnen maken.
Voor het zware kettingslot ga ik nog een handige opbergplek maken. Ik overweeg dat onding maar in een zijtasje / toolbag op te bergen. Dat tasje bevestig ik dan aan de andere kant van het frame naast de buddy.
Hier en daar ga ik ook met een roestwerend middel aan de slag. Voorkomen is beter dan wegroesten.