vrijdag 21 april 2017

Fuck You....!?

Ingezonden

Mijn vrouw en ik reden onlangs samen in de auto de smalle straat langs de achterzijde van onze woning uit en naderden aan het eind de haakse bocht naar rechts. Omdat het zicht op het vervolg van de weg daar ophoudt, vanwege een schutting in de achtertuin van de laatste woning van het rijtje, zijn wij daar altijd extra voorzichtig, zo ook nu. Maar toch, .... plotseling dook daar uit het niets een jongen op een fiets op, uiterst links rijdend door de binnenbocht. Hij kwam weliswaar van rechts maar was wel hartstikke fout natuurlijk. Iedereen schrok zich te pletter maar het was gelukkig een ervaren fietser en hij kon op het nippertje een botsing voorkomen. Maar, ... nog voor wij van de schrik waren bekomen kregen we nóg een portie toegediend. Vanuit een onmogelijke houding, zwenkend met zijn fiets, stak de knaap zijn middelvinger naar ons op en op
zijn lippen kon ik aflezen:,,...Fuck You...!". Ik gaf hem het voordeel van de twijfel want van schrik draaide hij waarschijnlijk de rollen om en bedoelde hij ,,...Fuck Me...!".

Fan-tilator

Willem : Het blijven telkens weer leuke verhalen. Hartelijk dank, Fan-tilator!