zondag 9 april 2017

Aldi Thaise soep

troep
Het was een aanbieding, diverse soorten Thaise soep van de Aldi. Nog geen 80 eurocent voor een blikje. Nooit gedacht dat ik voor zo weinig een regelrechte aanval op mijn eigen welzijn zou kopen. Wat een troep is die soep! Smakeloze, zoute prut! Ik kon er echt niets van bakken of koken. Niet alleen smakeloos, de soep was tegen het vieze aan. Nee, het lag niet aan de houdbaarheidsdatum. Al dacht ik na de eerste hap dat ie al 100 dagen verlopen was. Ik proefde wel een bliksmaak. De bodem van de pan was nog in orde.
De soep wordt in Duitsland gemaakt. Duitsers hebben een heel andere smaak wat betreft de Aziatische keuken. Het moet op de een of andere manier altijd naar Sauerkraut smaken. Ik zag op de ingrediëntenlijst ook niet iets Aziatisch staan. Afgezien van het merk : Asia. Er staan nog drie van die blikjes in de kast. Ik durf de inhoud niet eens aan Fenna te geven, al zal zij zich niet om de smaak druk maken. Maar ik vind haar gezondheid en onze relatie belangrijker. Mijn maagzuur maakte direct overuren. Die Suppe ist nicht zum Fressen!