zondag 7 januari 2018

Hema foto in de fout

Vrijdag heb ik bij de Hema vestiging het album opgehaald dat de loopbaan van mijn vader beschrijft. Toen ik de verpakking thuis open had gemaakt, dacht ik eerst : "Scheisse, het verkeerde album gekregen!" Maar toen ik het album opensloeg, zag ik wel de foto's en teksten die ik zelf aangebracht had. Ergo : de omslag was verkeerd. Ik controleerde voor alle zekerheid nogmaals het door mij samengestelde album en dat bleek gewoon goed te zijn. Met de vereiste omslag foto's en teksten. Die laat de onderzeeboot O19 zien en een fotootje van pa als 17 jarige matroos. Het extra exemplaar toont op de omslag een groen stuk grasland met een margriet! Misschien omdat de behandelaar niet zo verzot is op varen?
Ik heb geprobeerd de Helpdesk van de Hema te bellen, maar ik kreeg te horen dat de wachttijd vanwege de drukte minstens 15 minuten zou zijn. "Zoooo!"dacht ik, "er gaat nogal wat verkeerd bij de Hema!" In de winkel, toen ik het album ging ophalen, was de baliemedewerkster ook druk aan het bellen vanwege verkeerde fotopakketjes. Ze had een hele stapel voor zich liggen. Ja, ja, bij de Hema werken dus ook mensen.
Ik heb maar via het contactformulier mijn klacht geuit. Nu maar hopen dat ze bij de Hema niet denken : "Het zal ons worst zijn!"