maandag 13 januari 2014

Leve de SVB!

Tijd voor een compliment. Ik beklaag me nogal eens over ons ambtelijk korps. Ik weet dat ik behoorlijk bevooroordeeld ben aangaande hun werkwijze. Maar sinds kort heb ik te maken met de Sociale Verzekeringsbank, de SVB. De organisatie is dan wel een bestuursorgaan, maar dat neemt niet weg dat daar snel en effectief gewerkt wordt. Petje af hoor. Vanmorgen heb ik de SVB via e-mail een vraag gesteld. In de loop van de middag werd ik gebeld en kreeg een afdoend antwoord. De klantvriendelijkheid tijdens het gesprek, straalde er vanaf. Met aandacht voor toegevoegde waarde! Het mooiste van alles is, dat ik mijn vraagstuk  direct als afgehandeld kan beschouwen. Binnen een halve dag. Heerlijk. Zo, en nu mijn pensioen nog..... Daar heb ik ook een vraag over gesteld. Ook vanmorgen en ook via e-mail.